'I can't tell where the journey will end'

26 juli 2015 - Oterleek, Nederland

Bijna 6 weken thuis, nog drie weken te gaan. Iemand geleerd hoe je de tijd soms even stil zet? Zou het graag willen leren;-)

Bizar idee dat ik 6,5 maand ben weggeweest. Alles voelt al snel als weer normaal. Na anderhalve week alweer begonnen met werken. Dus fulltime werk ritme zit alweer in mijn systeem. Het voelt echt al zo snel als back to normal! Krijg toch nog regelmatig de vraag 'alweer in je ritme?', en ja dat gaat echt zo snel! Het oude leven gaat door. Na 5 minuten iemand weer te spreken voelt het alsof ik nooit weggeweest ben. Grappig is dat, jammer maar ook fijn om te weten dat met eigenlijk iedereen het snel weer vertrouwd voelt. Hoe lang je elkaar ook niet meer gezien hebt.

24/7 the wedding gehad! Wat een heerlijke, fijne en mooie dag!! Trots op mijn grote zus en Leon, wat zijn jullie mooi samen:) ook die dag vloog voorbij. Voel me bevoorrecht dat ik bij mijn grote zus en haar man (klinkt nog even gek hoor aif en leon;)) aanwezig mocht zijn als getuige. En dag waar ik nog vaak aan terug zal denken en nagenieten!!

Verder erg druk met alle sociale activiteiten en dergelijke. Met een fulltime werkweek merk ik nu toch dat je dan snel tijd te kort komt. Maar ach, uiteindelijk komt dat ook wel weer goed! En ik ben blij dat ik meteen weer werk had.

Geboekt nu voor de 18e! 18 augustus vlieg ik weer terug naar Auckland. Ik vlieg via Singapore en Sydney. In Singapore heb ik van 6 uur smorgens tot 8 uur savonds dus ik kan de stad nog in ook! Toch wel erg gaaf om onderweg even een bijzondere tussenstop te mogen maken. Breekt de lange vlucht op waardoor ik er minder "tegenop" kijk. In Sydney 4 uur om vervolgens na twee maanden weer terug in Auckland te zijn. En dan? Geen idee! Mijn grootste les in NZ, voornamelijk bij Trevor maar ook over het algemeen, is toch wel dat plannen nauwelijks zin heeft. Er gebeurd tussendoor zoveel dat het met de dag weer anders is.
Nog steeds contact met mensen daar, dus ik hoop wat oude bekenden weer te mogen zien.
Ik hoop snel naar Wellington te gaan. Lijkt me een geweldige stad om daar dan hopelijk werk te vinden.

Fingers crossed dat ik snel wat werk vind! Dat gaat toch wel een noodzaak zijn dit keer.

Nu nog even werken, genieten en laatste dingen voorbereiden. Hopelijk nog een paar vuurtjes in de tuin om de zomer te benutten. Toch weer terug naar winter straks.. Maar heb er zin in!

1. Bianca:
    26 juli 2015
    Spannend Liek! Geniet nog even van de Lage Landen voor je weer op avontuur gaat. We volgen je!
  2. Kathy Marx:
    26 juli 2015
    Hi Leike It was lovely to read your trael stories and to know that you are coming back to New Zealand.
    I know a few people down that way if you would like me to put you in touch with them let me know and you could send your details to them to see if there are any suitable jobs available to you. I am sorry I missed you before you returned home if you are around Auckland this time maybe we could all meet up again for lunch dinner or coffee.
    Safe travels
    Cheers